ssemashn bizim de topuk kanında eksiklik çıkmıştı sisin gibi başkw ile büyük hastaneye sevk ettiler 1 ay snra sonuç geldi ve temiz çıktı biz de ilaç başladık verdikleri ilaç b vitamini yani fazlasının vücuda asla zararı yok ama eksik olmaması daha önemli mutlaka her gün verin dediler temiz 2 kaşık arasında ilacı ezip sütümü damlatıp ilacı yumuşatıp o şekilde kızıma 1 ay içirdm test sonucu temiz çıkınca ilacı bıraktık topuk kanında yanlışlık çok oluyor sizin de öyledir inşallah Allah şifa versin 🌼