Dpr bende Mi vacum Cleaner var. Ocakta almıştım. 2bin TL. Moplu istemedim o zaman hali kenarlarını ıslatıyor diye yorumlar vardı. Öyle bir sorun olursa eşimin dilinden kurtulamam diye riske girmedim 🤪 ama mopsuz bile kurtarıcı. Eşyalarınız yüksekse altına girer çıkar. Şuursuzca çarpmaz. Evin haritasını çıkarır. İstedigin yeri süpürür istemediğin yere gitmez. Evin dışındayken calistirabilirsin. İşi veya şarji bitince yerine gider dolar. Sarji dolunca kaldigi yerden temizliğe devam eder. Ses ayarı var rahatsız edici degil. Bebek uyumaya devam edebiliyor o çalışırken. Hatta son günlerde onu izlerken bile oyalanıyor 🤪 ilerde peşinde gezer tabi 😅baya toz toplayıcı. tabi kapı arkasını vs süpürmüyor önceleri haftada bir büyük süpürgeyi açıyordum ama şimdi bebekle zor oluyor onu da saldım. Robot hallediyor🤪 halılardan eşiklerden geçmekte zorlanmıyor kısa püsküllü yolluklarım var hic takılmadı. Kuru çay, bulgur mercimek vs denedim hepsini cekti. Merdiven kenarından falan düşmez eviniz dubleks ise. Kısaca şahane 💗💗💗