Edward AyPerisiVeGokPrensininAnnesi napim dedim gözüm kalmasın zararlı olur birşey olur korkusu vardı ☹️
Kuzum35 cansuaydin ben geçen ay 3-4 tane yemiştim ertesi gün kızım da kırmızı kırmızı benekler oluştu. Bir daha yemem vicdan azabı çektim valla