Rmyskrts bizimki de çok gazlı, ben daha çocuğumu uyanıkken hiç normal görmedim hep ağlar mı bir bebek? Hemde kriz derecesinde. Doktor doktor gezdik çok sağlıklı bir bebek, sadece çok gazlı kolik dediler. 3 ay saabrediceksin başka çaresi yok diyorlar. Ama işte insanın psikolojisi kaldırmıyor. Emzik olarak da ondan bir aliyim olmazsa. Çok nadir emzikle uyursa emzik düşünce de uyanıyor da gerçi 🤦♀️