YldrmBytkn ayyyy başarırsan bana da haber ver lütfen, çünkü bende artık bitmiş durumdayım. Bende hayal ettiğim hiçbir şeyi yaşayamıyorum, bebeğimi alır dışarı çıkarım diyordum en basitinden ama uyanık olduğu her an ağlayan bir bebeğim var. Ne araçta ne de bebek arabasında susmaz mı bir bebek? Oysa ki bebekler arabada mayışır diye biliriz hep. Ama yok. Özetle hiçbir hayalimi yaşayamıyorum canım bende ☺️