misssangreall sorun şiddette değil mi? Hanımefendi mazoşist misiniz siz? Bir değil iki değil kaç kez şiddet uygulamış. Bir de ufak tefek tokat atmalar yazmışsınız. Ne hakla vurur size? Siz nasıl böyle normal bir şeymiş gibi kabul edebiliyorsunuz? Gerçekten bir yaşıma daha girdim şuan. Eşim bana aptal dese ben kahrolurum. Bu kadar taviz verirseniz tabiki değer görmezsiniz. Önce kendinizi sevin, önce kendinize değer verin ki karşıdaki de size saygı duysun.