sorun eşiniz değil sizsiniz. Eşiniz mal değil, pisliğin teki belli ki dışarıya iyi size kötü görünen ikiyüzlü birisi. (bence şiddetin hiçbir mantıklı açıklaması ve özürü yoktur). Sizde artık salaklık boyutuna gelecek kadar iyi düşünmeye çalışan bir kadınsınız. Hata 1 defa yapılır ikincisi hata değil isteyerek yapmaktır. Siz bir değil iki değil onlarca defa affetmişsiniz.eşiniz belli ki değişmeyecek. Peki y siz? Hayatt boyu şiddete bir özür karşılığında kanacak mısınız?