KucukAslancik keşke doğar doğmaz alsaydım diyorum 🤦🏻♀️ Ama kendi sallananlardan. Özellikle gazlı ve kolik bebekler için birebir. Mesela bazen bebek arabasıyla 4-5 kez dolaştırmamız gerekiyor susması için, elektrikli ana kucağı olsa ona gerek kalmazdı sanırm