Merhaba kızlar. 1 aylık bebeğim var. Her yeni bebek gibi adeta bir koala kendisi. Bu durumdan şikayetçi değilim ama en azından yemek yaparken, temizlik yaparken oyalanacağı bir şey alayım diyorum. Sizce kullanışlı mı? Otomatik sallanan bir şey almak istiyorum. Müzik dinler keyfini çıkarır diye. Sallanmaya çok alıştırmadım bebeğimi. Ana kucağında sallanınca hep sallanmak ister mi? İşimi görür mü? Değer mi sizce? Kullanan anneler faydalarını ve zararlarını yazarsanız çok mutlu olurum. Bir de önerdiğiniz bir marka var mı şöyle orta bütçeye uygun?