Canansena otizm olduğunu düşünmüyorum bence seninkide değil zaten ama öyle bir anlattinki kafamda soru işareti oldu bi sorun var mı acaba diye😅 1 ay içinde tasinmamiz lazım onun için gelişim testini erteleyecektim ama uygun zaman yakalayıp gitmeye calisicam eğer unutmazsam sanada yazarım unutursam helal et önceden başka bi anneye söz vermiştim kullanıcı adını unutmuştum yorumlarida bulamamistim içimde kalmıştı eğer unutmazsam yazarım ve 2 yaş aşısında kızım hırçın davranıp bana yapisinca ebe banada sormuştu göz teması var mı seslenince bakiyo mu kaç kelimesi var vs sorup otizmle ilgili bilgi vermişti aman bu ebeler hep aynı hamileligimden beri iç açan birine rastlamadim aşılar bitti de kurtulduk 4 ayda bir boy kilo takibine gelin demişti goturmuyorum doktor boyunu kilosunu ölçüyor gelişimi iyi diyor ebe boyunu ölçüyor takip edelim alt sınırda diyor söyledikleri bi kulağımdan girip diğerinden çıkıyor internete bakma ebeyede bakma çok canını sıkıyorsan direk doktora git ben konusmasına kafayı takiyordum adam normal dedi önemsemedi bile ve kendisi cok iyi bi psikiyatrist anında rahatladım çocukla papağan gibi konuşmuyorum artık 😂