Canancann BirBabaHindi ateşi yoksa verme canım ilaç bu sonuçta. Önlem amaçlı verilmemeli. Bşz ateşsiz atlattık hiç çıkmayadabilir ateşi boşu boşuna vermiş olursun. Ama tetikte ol sık sık ölç
Canancann BirBabaHindi birde verem aşısı uyku yapar diyolardı benimkinde de öyle oldu uyumuştu sürekli
Ssemass BirBabaHindi canım 38 i gecmeden verme bence ama yinede doktoruna sor ateş düşürücüler aşının etkisini azaltıyor