BirBabaHindi canım eğer çok huysuzlanır ve uyumazsa ve ateşi 37 civarlarına gelirse bi çay kaşığı verirsin gece boyu ateşini ölçmeyi ihmal etme bir de. Yine de iletişimde olduğun doktorun varsa muhakkak danış, bazı doktorlar 37.8 olmadan verilmesini tavsiye etmiyorlar Ateş olsun ki vücut mikropla savaşmayı öğrensin diye , bazısı direk hiç bekleme aşıdam sonra ver diyor. Sağlık ocağındaki hemşireler ateşi çıkarsa ver direk diyorlar. Hepsi ayrı yani 😄