Deletedmom348 Cnprtk Biz 3 aylığız atıyor sadece ayaklarını örtüyordum arasa düzeltiyorum arada açık yatıyor hava çok sıcak
hafsahamza Oğlum da kızımda yaz kış örtmezler kışın tulum care oluyor yazında sadece cok ince pijamalariyla bırakıyorum zaten coook sicak pijamaları hafif örtü görevi görüyo bence
Yenievliiiiii Cnprtk örttürmez tabi. Hatta üstünü açarken uyanır boşuna uykusunu bölmüş oluyorsunuz. Üşüdüğünü düşünüyorsanız uzun kollu pijama takımı giydirin yeter. Bende ince uzun kollu ve uzun alt giydiriyorum sinek falan ısırmasın diye. Üstü açık yatıyor. Pencereleri de açmıyoruz şimdilik ev iyi diye.
Mslll Cnprtk benim kız dokuz buçuk aylık . Üstünü asla örttürmez direk tekmeyle atar . Ben de oda ısısına göre giydirip uyutuyorum mecburen 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Zeynepazram Kuzey-41 böyle tülbent gibi ince bir bez bende bir tane var üstünü örtüyorum emzirmek icin kullanıyorum banyo havlusu gibi kullanılabilir puset üstüne atılabilir
Kuzey-41 Cnprtk bende cok kararsizim bu konuda benm oglanda üstünü aciyor hep havalarda cok sicak ama uyuyanin üstüne kar yagar derler yaa o yuzden örtüyorum üstünü tabi o yine aciyor sadece zıbınla yatiriyorum ne bilim bende anlamadim 🤷🏻♀️
Cnprtk Kuzey-41 hani bende aynen kendimi dünüyorum bazen hiç olmasa bi şarşaf karnıma sırtıma örterim yaz da olsa çocuğu öle görünce insan üşüyo sanıo
karpay Cnprtk 8 aylık olmaya az kaldı benim ewim serin olduğu halde asla örtemiyorum iyice daldıktan sonra müslinle bacaklarını örtebilirsem ne ala🤣 su gbi terlemeside ayri bi dert surekli yastik degistiriyorum
Deletedmom388 Cnprtk Örtme boşver çok sıcak zaten,oh serin serin yatsın 😊 kızım da istemiyor bir süredir ben de örtmüyorum.Zaten yeterince sıcak hem de fazlasıyla,en azından rahat rahat uyusun diye zorlamadım örtmüyorum bir süredir🌸
Canansena Cnprtk 22 aylık bir kere üstünü örtmedi yazın çok sıcak zatn sadece zıbınla yatıyor serin olunca ince bir pijama kışında tulumla yatıyor ne zaman üstünü örtsem kurulu alarm gibi uyanıp ağlıyor yada açıp tekrar uyuyor