Cnprtk 8 aylığız üstünü örtünce ayaklarını sürterek üstünü açıo ayakları havaya kaldırıo üstü komple açık napcam örtmesem mi ?
Zeynepzey Cnprtk 🙋♀️ Bizdede durum aynı örttüğüm an geri açıyor bütün gece savaşıyoruz resmen en sonunda ikimizde uyuya kalıyoruz 🤣
BhrKrmn Cnprtk sadece zıbınla yatıyor müslin örtüyorum açıyor ama bidaha örtüyorum çok sıcak üşümez bence
Sanemsoz Hava çooook sıcak ne örtmesi😳😳 bizimki 6 aylık jakarlı kolsuz bir zıbın tamam o bile faZla geliyor (izmir -çeşme yanıyoruuuuuz🔥🔥🔥🔥)
SemaErenVerdi Benim bebeğimde 9. ayına girdi tatildeyiz köyümüze geldik Çanakkale geceleri serin oluyor ince birkaç kaç örtü atıyorum o açıyor ben örtüyorum bütün gece mücadele tabi kazanan bebek 👶🏼 ayak hep sıyrılıyor örtüden havada 😁
Araseymen Cnprtk Benim oğlumda öyle bazen örtüyü kafasına doluyor görmesem boğulacak bende gece zıbın+ince pijama giydiriyorum ev sıcak zaten örtmüyorum üstünü
Deletedmom896 Cnprtk ben gündüzleri üstünü soyuyorum sadece bezi kalıyor üstüne de müslin örtüyorum mışıl mışıl uyuyor bu aralar çünkü çok sıcak
gezentianne Cnprtk Yazın gerek yok da havalar serinleyince tek çare uyku tulumu🥰 Owli marka bakabilirsiniz
espalp Cnprtk tek barbatöz ya da tek çıtçıtlı 🤣 örtmek falan hak getire 🤣 odada pervane çalışıyor sabaha kadar Ayvalık’tan bildiriyorum😂
Cakos Cnprtk 10 ayligiz . Ustunde sadece citcitli body var . Ustunu ortmuyorum cunku aciyor ve ortunce hemen uyaniyor istemiyor . O nedenle ortmuyorum . Yine de ana yuregi sabaha karsi uyanirsam ortmeye calisiyorum serin gibi geliyor ama yine de ortturmuyor 😬
Ygll Cnprtk benşm oğlum da 10 aylık hiç sevmez örtüyü. Sadece yarım kollu cıtcıtlı birde ince Bi şort giydiriyorum klima açık olunca mecbur pike örtüyorum. Hiç sevmesem de klimayı mecburuz Antalya hem nemli hem çok sıcak. Sabaha kadar o açıyo ben örtüyorum :)