Bahar1425 ya ben onu şöyle denedım yataga koyunca uyanıyor sallıyorum orda durmzsa alıyorum pusete koyuyorum öyle uyutuyorum orda iki büklüm üzülüyorum ama rahat uyuyor , beşikte o kadar sallıyorum uyumuyor. Sıcak suya oturtmanın bi zararı olmaz dimi , birde alttan gaz cıkaramadıgı için gegirdiginde de kısmen rahatlıyor öyle yerıne koyuyorum