Kızlar 44 günlük oğlum var alttan pek gaz cıkaramıyor anca kakayla atıyor sab simplex kullanıyorum bi işe yaradıgını sanmıyorum arada kimyon içiyorum ama sorunumuz şu, emziirirken uyuya kalıyor gaz çıkarmak için omzuma alıp ugrasırken geri uyanıyor tekrar emmek istiyor çok hararetli bi şekilde tekrar uyuyor ve ben gaz cıkarmaya korkuyorum cunku bu döngü böyle devam ediyo Ayrıca gündüz neredeyse hiç uyumuyor geceleri de 2 saatte bir kalkıyor inanılmaz yoruluyorum uykusuzluktan kırılıyorım artık 🤦🏼♀️ Benim gibi olanlar nasıl çözüm buldunuz gaz cıkarmayınca da rahat uyuyamıyor ☹️