Edaliiii TalentedMom sanırım bende onu alicam 🙂 bebedor çam biberon almıştım doğumdan önce onu verince emme şekli değişiyor korkuttu beni o yüzden
TalentedMom Edaliiii Hepsiburada dan aldım bir çok fiyat listesi çıkıyor ordan uyguna aldım akış hızına göre Alman lazım içinde ısı sensörü de var
Aslancikk Edaliiii biz nerdeyse piyasadaki bütün ürünleri denedik kabul etmedi ohlum..en sonunda wee aldık ilk birkaç gün tutdu sonra almadı..bugünde doktorumun tavsiyesiyle tommee tippe siparişi verdik Trendyol dan…ins tutar🙏
KumsaaL Edaliiii Philips awent kullanıyoruz meme reddi yapmadı fakat kapağı sürekli atıyor vede çok ağır kızım 1 yaşına girdi ama yinede kendisi tutup içemiyor ağır geliyor
Dezemet Edaliiii biberon arada sırada kullanmakla birlikte, lansinoh kullanıyorum. Cam olandan. Kolik önleyici bir yapısı var. Memnunum.