Madame Dogrudur. Ya bir sey diyim mi lanet olsun ki asiri evhamliyim. Hani atesi cikti ya sanki cocugum ölecek. Bir kere 2. ay asisinda ateslendi doktor fitil at dedi. O fitili annem atti benim tansiyonum düştü ay cocuga nasil fitil atcaz bilmem ne. Annemde kaldim korkumdan. Bu ay dedim gitmicem anneme kendi basimin caresine bakayim diye. Ama evham yapiyorum. Oysa bisey yok