Deletedmom297 Biliyor musunuz boşuna vücut ısısını düşürüyorsunuz bebeğinizin. Takıp edilecek hicbir şey yok 38 olmadığı sürece sorun yapmayın. Her yeri soğuk çünkü bez koyuyorsunuz ve 37 derece de lütfen fazla soğuk şoka sokar. Bi kendi haline bırakın bebeğinizi.