Zumrahilal Rabia1511 aynı durum şuan bende söz konusu herkes diyo bebek seni tanıyınca saçlar dokulurmus böl bol kalsiyum içeren besinleri tüket istersen canim☺
demir1717 Rabia1511 [bilinmeyen] Anladım. Bi arkadaşıma daha sordum onunda 5. Ayda başlamış yoğun olarak, yaşında dökülme durmuş.Ama kellik vs olmamış sonra tekrar canlanmış saçları. Demek ki bebek büyüdükçe bir dönem oluyor.
demir1717 [bilinmeyen] çoğu 3-5 aylıkken başlamış.Duymadım öyle 1-2 ayda düzeleni. Zaten hamilelik 9 ay, hamilelik sonrası da 9ay dedikleri için kendimde olabilecek her türlü değişikliğe “serbest gel karşılarım” diyorum 😂 Bakalım 2-3 ay sonra benim saçlar nolcak
Denizsevim [bilinmeyen] ben bu durumu tahmin edip doğumumun haftasına saçlarımı kestirdi. Ona rağmen 2.5 aylıkken aşırı dökülmeler başladı. Şuan7.5 aylık. Dökülmeler bir nebze azaldı ve sonunda saçlarım uzamaya başladı. Normalde gür ve hızlı uzayan saçlarım vardı. Her gören yeniden mi kestirdin, hiç uzamamış saçların dedi 😞
Denizsevim [bilinmeyen] çok emin değilim ama azalma olmadı herhalde. Gerçi hamileyken oldukça gürleşmişti. O nedenle de tam anlayamamış olabilirim. Ama hala yastığımın üstünde çok fazla saç görüyorum. Duşta dökülenler yarı yarıya azaldı.
parlaegegunes Rabia1511 Benimde öyle oldu canım Hamilelikte en fazla 1-2 tel düşüyordu ya abartmıyorum şimdi banyonun deliği tıkanıyor neden kaynaklanıyor acaba saçlarım baya azaldı kel kalcam böyle giderse
arasmom demir1717 evet bence sonra oluyo benim bebiş 4 aylık tutam tutam geliyo elime 2 aylıkken yoktu hiç 😕
Dorukcumunannesi demir1717 bebegim iki aylikken bende ayni soruyu soiruyodum kendime, emzirme donmde sac dokulur derlerdi allhtan benim dokulmedi diye,megerse 4.ayda dokulmye basliyomus yasayp gordum malesef😊