Rabia1511 Kızlar normel de kız ken saçlarım çok uzundu ama inceydi evlndim çok dökülmeye başladı kestim hamile kaldım saçlarım çok gürleşti dökülme durdu ama şimdi Doğum yaptım öyle dökülüyor ki kanser hastası gibi elimi saçıma atıyorum tutam tutam geliyor sabah tarıyorum akşam aynu dökülüyor boyle olan var mu çöl üzülüyorum daha 22 yaşındayım diplerim açıldı iyice kel kalcam bu gidişle 😞
asel_asya61 Rabia1511 hamilelikte saç dökülmesi durur. Doğumdan sonra ise dökülür malesef😔 bütün annelerim yaşadığı bir durum. Ben henüz bir çözüm bulamadım tutam tutam geliyor elime
Teslimevera Rabia1511 canım benim üzülme doğumdan sonra sürekli dökülüyor hormon değişikliğin den dolayı ... Hatta bizde derler ki Bebek yüzüne gülmeye başladıkça dökülmeler çoğalır korkma derler hiç kendini üzme emzirme döneminde oluyor bu sadece sonrasında düzene giriyor
Rabia1511 Teslimevera ya öncedende dökülürdü ama öyle boyle değil çok aşırı eşim hastaneyemi gitsek dedi hatta ben istemedim oluyor öyle diye geçiştirdim ama Bnde tedirginim
Teslimevera Rabia1511 ilk doğumun mu ? ... Benim ilk doğumdan sonra o kadar kötüydü ki her yer saç günde bilmem kaç kere tarıyorum yinede avuç avuç dökülüyor du ve sonunda aldım makası elime kafayı sıyırmış gibi diplerine kadar gelişi güzel kesmiştim tabi sonrasında pişman olsamda ... Çünkü saçlarım kısa olduğu hâlde yine de dökülüyor du doktor a gitmekden korkmuştum sanki bi hastalığım olduğunu söyleyecekler diye gitmedim ki doğumdan 7 ay sonra tekrar hamile kaldım bu dönemde hiç dökülmedi doğum yaklaştı eyvah dedim yine mi aynı şeyleri yaşayacağım diye çok korktum ama elhamdülillah doğum yapalı iki ay oldu normal düzeyde hiç bir yoğunluk yok saçlarımın dökülme konusunda yani şuna kanânat getirdim galiba sadece ilk doğumdan sonra bu sorunu yaşıyoruz
Teslimevera Rabia1511 evet veriyorlar emzirme den hemen önce hangi göğsünüzü emzirecekseniz kremli göğüs ucunu ılık su ile temizleyip öyle emzirecekseniz ben hep öyle yaptım
Kedili10 Rabia1511 benim değerim çok düşüktü verdi , kendi druna sor dedi çocuk dr una sordum iç dedi
demir1717 Rabia1511 Benim dökülme yok bebeğim 2 aylık. Acaba bebek büyüdükçe mi oluyor? Çünkü bende hem çevremden hemde doktorumdan ve araştırmalarımdan öğrenmiştim, doğumdan sonra cilt-saç-tırnak-koku-diş vb bölgelerde değişiklikler olduğunu.
arasmom demir1717 evet bence sonra oluyo benim bebiş 4 aylık tutam tutam geliyo elime 2 aylıkken yoktu hiç 😕
Dorukcumunannesi demir1717 bebegim iki aylikken bende ayni soruyu soiruyodum kendime, emzirme donmde sac dokulur derlerdi allhtan benim dokulmedi diye,megerse 4.ayda dokulmye basliyomus yasayp gordum malesef😊
Hatice94 Rabia1511 Maalesef benimde aynı bebeğim 4 aylık olacak Doğumdan sonra dökülmeye başladı hala dökülüyor çok üzülüyorum benimde yanlarında açılma başladı. Annem emzirirken olur öyle geri çıkar merak etme falan diyor ama bilmiyorum ne olacak.
Teslimevera [bilinmeyen] çok özür dilerim pardon başka bi konuya cevap yazarken göğüs yarasiyla alakalı ...bu sayfaya gönderdim kusura bakmayın
demir1717 Rabia1511 [bilinmeyen] Anladım. Bi arkadaşıma daha sordum onunda 5. Ayda başlamış yoğun olarak, yaşında dökülme durmuş.Ama kellik vs olmamış sonra tekrar canlanmış saçları. Demek ki bebek büyüdükçe bir dönem oluyor.