Benim bebeğim de 28 günlük. Yaklasik 15 gündür sab kullanıyorduk. Bebeğim iyice kötü oldu aglama krizlerine giriyordu. Gazi gittikçe artti. Gazi arttıkça doktorum sab in damla sayısını artırdı. Dün iyice fazlalaştı artik memeyi reddetmeye başladı ve biz ilaci dün kestik. Dün hiç vermedim ve dünden beri maaşallahı var bebeğim baya rahatladı. Yani sab bize yaramadı. Siz de takip edin.