Glsmblm3 merhaba maalesef ne kadar cıkarırsa çıkarsın bitmiyor o gaz 😢 doktorum 1 aylıkken 1-2 kaşık kimyon çayı verebilirsin demişti 4,5 aylık oldu oğlum 15 ml yani 6-7 kaşık veriyorum Saracoğlu’nda şeker ekleniyor ya ben şeker vermemek için pekmez koyuyorum 1 çay kaşığı kadar 1 bardak çaya sizin ayınızda pekmez konur mu bilmiyorum ama