Sevilay61 Rrraaaiiinnn evet memnun kaldım bir sorun yaşamadım. Bu sene de kullanıyorum. Zaten denizde çişini sızdırsa bişey olmaz heralde 😊
Rrraaaiiinnn Sevilay61 valla herkes çok sızdırıyor güzel değil demiş ama her mayo bez oyle sanırım amaç sadece kaka yaptıklarında tutmasi 😇 uygun fiyat buldum aldim hayırlısı ile kullanamadım ins bizd3 memnun kalalim