dertlikerkenez Merhaba hanımlar, 4,5 aylık oğlumla yazlığa gideceğiz. Doktorumuz kısa süreli kucağımda denize sokabileceğimi söyledi. Mayo mu almalıyım mayo bez mi?
VERA19 dertlikerkenez Prima mayo bez kullanıyorum memnunum.Mayo bez almalısınız bence😌 Mayoyu üstüne giydirip giydirmemek tercihe kalmış🤷🏻♀️
Woody dertlikerkenez ben evde havuza sokarken mayo bez kullanıyorum. Dun h mde 50 faktör korumalı mayo gördüm. Deniz için ondan alabilirim. Uzun kollu olanından alırsam yanma riskini en aza indiririm diye düşündüm.
Aselkusun dertlikerkenez kesinlikle mayo bez, prima mayo bez kullanıyorum üstünede mayosunh giydiriyorum oh mis çok güzel
dertlikerkenez Woody bebeğimin teni çok hassas bende H m deki dalgıç kostümü gibi ılan mayolardan düşünüyorum ama 10-15 dk girecek zaten bolca güneş kremi sürüp biraz güneş göstersem mi benim oğlana diye kararsız kaldım
GUBILIK Woody daha kullanmadım ama sürekli arastırıyorum. 50 faktör olması gerekıyor. Tek mayo da yetmiypr. Islak olanı degıstemenız gerekıyor. bu sene kullanacagım ıns
Woody dertlikerkenez ben de aynı düşüncelerdeyim. Bakalım bize zaman var daha. Belki hiç gitmeyiz bile korona nedeniyle. Siz tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim ☺️
dertlikerkenez Woody annemlerle yazlığa gideceğiz iki haftalığına deniz güneş kum neyse de bebeğime yalnız bakıyorum babam annem kardeşim yanımda olacak 2 hafta rahat edeceğim diye heyecandan uyuyamayacak durumdayım valla tecrübelerimi paylaşırım döndükten sonra☺️
Woody dertlikerkenez biz de gidersek o şekilde gidecegiz muhtemelen. Oysa ki başka başka ne hayallerim vardı 😀 size iyi tatiller bol uykular şimdiden ☺️☺️
Woody @GUBILIK#53539719365 zaten gidersek yazlıga gidecegiz bu sene. 5 dk sokup hemen çıkarırım diye düşünüyorum. Ben de biraz daha araştırayım.
Sevilay61 dertlikerkenez ben gecen sene o aylarda mayo bez kullandım sleppy nin. Çişini kakasını yapar dıye. Sizin ayınızda mayo bez daha rahat olur sanki
Rrraaaiiinnn Sevilay61 merhaba sleepy mayo bez kullanmisiniz sızdırıyor diyenler var siz memnun kaldınız mı acaba
Sevilay61 Rrraaaiiinnn evet memnun kaldım bir sorun yaşamadım. Bu sene de kullanıyorum. Zaten denizde çişini sızdırsa bişey olmaz heralde 😊