Azizeegs doktor takibi olmadan, doktor önerisi olmadan mama takviyesi yaptığınız için bebişiniz daha az emiyor. Ve bu yüzden de süt üretiminiz azalıyor. Sanırım yeni anneler hep bu hatayı yapıyor. Tabi ki mama takviyesi gerekli durumlar da yapılması gereken bişey. Fakat kendi başınıza buna karar vermeminiz gerekir 🤷♀️