Azizeegs 3ay Tattırmak için erken bence canım ben ek gıdaya 4 buçuk aylık başladım görümcem dedi bana o Almanya’da yaşıyor bizim burda 4 buçuk aylık başlanır 6 yı bekleme dedi
annemde kızım 4 ay 20 günlükken bana gelmişti başladık o gün ilk havuç suyuyla başladık sebze posasıyla başladım ben yavaş yavaş ilerledik şimdi 10 aylık olucak herşeyi yiyor
bide şunu anladım 6. Ay başlayan bebek çok iştahlı olmuyor bunu çok duydum