30 martta 32 haftalık 1600 gram doğdu suan doğalı 4 aya ama duzeltılmıse göre 2. Aya girecek kilo alımı çok çok ıyı bız süt+ mama olarak besleniyoruz oğlum birazcık boğazlı 1 saate yakın benı emiyor daha sonrada 120 Cc mama ıcıyor aylık neredeyse 1 kilodan fazla alıyor suan 5900 kilomuz aşırı hareketlı kolları ayakları bı sn yerınde durmuyor bırterlere bakıp kendı kendıne gülüp konuşuyor sureklı ılgı ıstıyorum kucakta hezdırın yada oturtun ıstıyorum yatmak ıstemıyo ama tek sıkıntımız bıze gülmüyor tepkı vermiyor henüz