Ela007 Naz0106 ben kendim de yürüyüş yapıyorum bebek arabası ile kızımı alıp ve streç film ile bütün karnımı sarıyorum eve gelene kadr oe yürüyorum eve gelip bir acıyorum su içinde 🙆
gezentianne Naz0106 Sezaryen sonrası gitmeyen göbeğin sebebi,ameliyat anınında karın kaslarınızın kesilmesi ve sonrasında siz o kasları çalıştırmaz spor yapmazsanız kasların tembel kalması..
Busra_aryalina Ben 4 ay oldu doğum yapalı sezeryan oldum ve asla gitmiyor o göbek ve benimkiler ikiz di 😌 6 ay olunca spora başlıcam