Kızlar tam bir ay önce sezeryan oldum 1 hafta sonra korse takmaya başladım ama göbeğim bir türlü gitmedi şu an sarkıt ve katlanıyor Çok sinirlerim bozuluyor aynaya bile bakmak istemiyorum iki korse üst üste takıyorum ama yine de bir faydası yok bu göbek nasıl gider bir fikir verin😔