Doğduğundan beri prima kullanıyorum aktif bebek çok memnunum bütün gece kalıyor hiç sızma falan yok çok doldugunda normal olarak idrar kokusu oluyor tabiki ama çok memnunum. Günlük rahatlıkta denedim gündüzleri kullanıyorum çok hafif yok gibi çok rahat etti kızım