Kbrbydk Dual yok canim yaa abartiyorlar. Bazen ben bile kendi göğsümde süt var mı ki diyorum o kadar yumuşak ama sıkınca fışkırıyor. Olumlu düşün olumlu olsun yok diye düşünme asla
Dual Kbrbydk ben olumlu düşünüyordum dün sütümle alakalı en ufak kaygım yoktu ki kayınvalidem geldi ve sütün bitmiş göğüslerin küçüklmüş dedi gidince de oturdum ağladım
Mucize_istiyorum22 Dual yumuşak göğüs yağlı ve doyurucu süt içerir sakın yumuşadı diye üzülme evet terbiye olmuş bebeğin ne kadar yediğine göre kendini ayarlıyor göğüslerin
CaglaCeylin Dual cok biliyor onlar zaten. Anca moral bozsunlar. Benimde yumusak ama geliyor ve cok güzel emziriyorum 4.5 aylik kizimi.