Dual Son 2 gündür göğüslerim yumuşacık oldu. Elimle sıkınca geliyor ama eskisi gibi şiş değil sürümün kesilmesinden korkuyorum. 41 günlük bebeğim
Kbrbydk Dual aynen terbiye olmuş canım gekiyorsa sıkıntı yok. Bebeğin dört aylık olmak üzere 40imdan sonra terbiye oldu. Sütüm hala var ama göğüslerim yumuşak yani korkma
Muhammedtrn Dual bilemedim süt varsa bebek emerkende hep yutkunuyorsa üzülmeyin. Ben unuttum ne kadar sürede öyle olduğunu. Bünyedende farkediyor.
Karalahana Dual Terbiye olmuştur. Benimde öyle olmuştu çünkü. Süt geliyorsa bebişin emiyor doyuyorsa sorun yok demektir ♥️
Dual Kbrbydk teşekkür ederim dünde kayınvalidem dolabında süt var mı göğüslerin de süt bitmiş göğüslerin küçüklmüş deyince kötü oldum gittik den sorna ağladım baya
Kuzu_annesi Dual nerden biliyormuş bittiğini görmüş mü ki ya Allah’ım benim oğlum 10 sonra 5 aylık olcak ve benim de göğüslerim yumuşak ve şükür doyuyor bnm de 40 mdan sonra yumuşadı doyuyirsa sıkıntı yok merak etme cnm ☺️
Kbrbydk Dual yok canim yaa abartiyorlar. Bazen ben bile kendi göğsümde süt var mı ki diyorum o kadar yumuşak ama sıkınca fışkırıyor. Olumlu düşün olumlu olsun yok diye düşünme asla
CaglaCeylin Dual cok biliyor onlar zaten. Anca moral bozsunlar. Benimde yumusak ama geliyor ve cok güzel emziriyorum 4.5 aylik kizimi.
Dual Deletedmom330 inşallah aç diye üzülüyorum dün kayınvalidem de göğsün küçüklmüş dolap da süt varsa içir dedi bende ağladım kesildi mi diyeb
Karalahana Dual Terbiye olmadan önce çok fazla süt geldiği için az az ama sık sık emiyordu kızım ama terbiye olduktan sonra daha uzun emmeye başladı normal bence. Ama sen kafana takma sakın sütüm bitiyor falan diye stres azaltır güzel düşün 🌸
Woody Dual bİ de 3 aya yaklaştık. Son zamanlarda aynı durum bende de var. İnsan ister istemez tedirgin oluyor. Ayrıca kayınvaliden de çok biliyor 😒