Allah yardımcı olsun canım sanki kendisi gelin olmamış gibi davranmaları beni çileden çıkarıyor her şeyden önce insansın sende insanlık adına yapması lazım bu kadar insanlıktan yoksun olmaz ama çocuğu mutlu olsun yeter digcegine neden bu vicdansizlik digcek çok şey var da anliycak olmadiktan sonra gerçekten üzüldüm senin adına…