Bir yaşına girecek oğlum var ve ben yedi aylık hamileyim dört aylık hamileyken küçük operasyon geçirdim sağlık durumum cokda iyi değil bilirsiniz uykusuz geceleri anneler bazen yemek yemege bile fırsatım olmuyor neyse derdim evimiz yapılıyor doğum olmadan tadilat gerekliydi boya marangoz ve petek fazlalastirmak gibi kaynanamda ne zaman gelinlere bişey yapılsa aynı dakka onada yapılır cinsten ben duvar kağıdı yaptiriyorum diye kendide evi boyatmaya kalktı yani boyatsin bana dokunmasa sonu isterki evi temelli değiştirsin benden hariç üç gelini daha var ve benim durumumu biliyor bana yardım eden gerek çocukla iki canlı halimle eşimi doldurmuş ve boya kokusuna gelemezmis boyacilara yemek veremezmis tek basinaymis bize gelip kalacakmış eşime ondan önce beni anneme gotur bitene kadar orda kalım ben deyipte kabul etmiş insan şimdi annem gelcek üç dört gün bizde kalacak diyor ya ev zaten harap neden bana bu zulüm neden nedesem boş normalde bana destek verip ilgilenir ama anne olunca konu başka oluyor bende diğerlerine gitsin bana sonra gelsin demem bile tahammül edemiycek kadar kavgaya neden oluyor ben bu arada o kadar hastalık çektim amaliyatlat beebgim erken oldu ilk olanı onda bile bı bardak su vermedi bana doğana kadar yattm kanamam vardı arayipta nasılsın dememiş insn 😢😢😢