Öncelikle sakin olun eninde sonunda geçecek bu süreç bebekler belli dönemlerde meme reddine benzer durumlar yaşayabiliyor. Benim tavsiyem bebeğini ayakta emzir zorlamadan olduğun yerde tempo tutar gibi ayakta vermeyi dene. Rahatladığı dön sesi veya beyaz gürültü açabilirsin. Biberon verme alışmasın. Zaten geçici bir süreç korkma kendine dert edinme bu durumu. Sıcaktan bunalıp emmiyorsa da kucağına alma yatağa yatır zıbınla üstüne doğru köpek pozisyonu gibi uzan vücudun ona değmeden memeyi ver. Doyacağı kadar emsin yeter zaten hiç endişelenme. Bugünler geçince memeden kendileri ayrılmıyorlar. Allah hepimizin evladını bağışlasın.🙏🏼❤️