3 ay 9 günlük oğlum var. Bir süredir memeyi görünce ağlıyor, emmiyor anca uykuyken emiyor. Gündüz zorla emzirmeye çalışıyorum emmiyor ya 😔😔. Napacağımı şaşırdım. Süt alerjisi var aynı zamanda. Zaten uykusu yoktu biraz düzene girdi uyku süreleri uzamaya başladı derken bu çıktı şimdide. Emmeyince biraz sağıp vermeye çalıştım kaşıkla her yere döküldü hazır süt ziyan oldu. Üzerimize örtü örtüp emzirmeye çalıştım yine kendini atıyor emmiyor. Yatarak emzirmeye çalıştım diliyle itiyor bağırıyor. Gerçekten artık çok yoruldum oturup ağlamak istiyorum. Bana yardım edin. Napayım aç kalmasını mı bekleyeyim. İlk çocuğum hiçbir şey bilmiyorum 😔😔😔