ulkubulduk bende çok ağladım emzirmek istemedim göğüs uçlarım kanaya kanayada olsa emzirmek zorundaydım, şanslısınızki sütünüz var sütü olmayıp emzirmek için can atan anneler var şimdi keserseniz bebeğinizin hakkına girersiniz. En azından sağıp biberonla verin kesmek çok yanlış mama verince mutlu olacaksanız vicdanınızda rahatlayacaksa bilemem tabi