Svdasya maşallah canım inşallah sorunsuz düzelir.Benim kızımda beyin kanaması geçirdi ama düzeldi.2130 gram 46 cm doğdu 33 haftaya uyumluydu .Şimdi 10 kilo boyu 80 yada 82 kontorle götürmedik .Düz ayında ekgidaya geçtik o zamana kadar anne sütü aldı hala emiyor başlarda ek gıda çok güzeldi sevdiği şeyleri yerdi ama 1 yaşından sonra baya reddetmeye başladı sadece emiyor ve nadir bı iki kaşık yiyor günde
İlk surunmeye 8 aylıkken tam emekleme 9 aylıkken başladı 11 aylıkken adimlamaya 13 aylıkken yürümeye başladı çok şükür gelişimi güzel dedi doktorumuz .Şuan nöroloji takibinde ama onada gidemedik pandemiden dolayı bingildagi kapanmadı ama doktorumuz bişi olduğunu düşünmuyorum korkmayın gelişimi gayet güzel dedi .anne abi abicim kedi baba serdar dede geldi aldım attı gibi kelimeler söylüyor .Başka merak ettiginiz bisiy varsa yada atladigim varsa cevaplarım 😊