Mom19 canım bende orda doğum yaptım doktorumdan yana sıkıntım yok ama her özel hastane gibi bebekleri kuvezde tutmaya bayılıyorlar ben de eşimde saglikciyiz işin bilincindeyiz yani. Benim bebeğim 37 haftalık doğdu solunum sıkıntısından kuveze girdi. 5 günlük olan tedaviyi 11 güne uzattılar o da en son bizim tepkimizden sonra bi anda bebeği kuvezden çıkaracakları tuttu. Eğer saf bilgisiz rolü oynarsanız iyi kullanıyorlar kuvez işini bilginiz olsun isterim. En basit örnek vereyim sana bebeğim kaç gün boyunca hep nazogastrik sondayla beslediler bigun kızımı girmeye gittim doktorla konuştum neden denemiyosunuz ağızdan beslemeyi dedim tek bu da değil birsuru bisey konuştum doktor dedi ki bana şuan imkan yok buna gibisinden konuştu aşağıya bi indim bebegimden sonda çıkarılmış. Yanı anlayacağın işi bilmiyosan seni kullandıkça kullanıyorlar