Benım yengem oglu dogana kadar ıctı cocuk dogar dogmaz kuveze alındı 25 gun orada kaldı cıgerınde sıgara yuzunden ıltıhap vardı bende ılk gebelıgımde ıcıyordum 4. Ayıma gırer gırmez asırı tıksındım su an ıkıncı gebelıgım var gunduzlerı asla ıcmem aksamları esım gelonce ondan bır tane alırım ama kokusuna dahı mıdem bulanıyor yıne bıraktım bırakma nedenım cok kusmam sıgara ıcınce daha cok kusuyorum o yuzddb artık agzıma surmuyorum cok sukur (7 haftalık gebeyım)