Ilk bebeğimi öğrendiğim an kestim bir nefes bile içmedim ikinciye hamileyim su anda ama bi türlü bırakamıyorum ailevi çok sorunlarda yaşıyorum su dönem sanırım onumda etkisi var günde 2 3 içiyorum su anda ama içmek istemiyorum nasıl bırakıcam yardım edin lütfen biliyorum kötü bisey kötü şeyler söylemeyin her şeyin farkındayım sadece destek istiyorum etrafınızdan duyduğunuz bildiğiniz örnekler falan var mi