Nazly Benmde bebğim 2 ay 5 günlük gece uykusu çar ama gündüz uykuları yarım saat sürüyor sonra iki saat uyanık 😔
Lale Zeynepyagmur ben yapmıyordum valla ev almış başını gidiyor önemli olan benim bebeğim tabi. sen de öyle düşün bırak kalsın biraz daha büyüyene kadar en azından
[silindi] Zeynepyagmur ben pusete alıştırdım o bana bakıyo ben ufak ufak işlerimi yapıyorum pusetiyle tüm odalara gidebiliyoruz oda meraklı farklı ortamları inceliyo😬
AhsenDuru Bizimki de yeni başladı bir foruma bakayım dedim Demek ki daha zor günler beni bekliyor. İki gündür ev işi yapmıyorum. Sanırım dağınıklığa alışmam lazım 😀🙋♀️🙈🥴
Nazly Aynı ayda bebişlerimiz bence tanışıp dertleşelim 😂 instagramsan ekleyebilirsiniz nazlikuraynarli hesabım ☺️
ebgrynk Zeynepyagmur Benim bebeğimde geceleri güzel uyumaya başladı gündüzleri nerdeyse 10 15 dk uyuyor kalkıyor malesef hiç birşey yapamıyorum fırsat bulduğum anda yapabiliyorsam yapıyorum yada biri eve geldiğinde bırakıyorum yapıyorum bazen tuvalet ihtiyacımı bile gideremiyorum. Akşamları sağolsun eşim elim ayağım oluyor bana yardımcı oluyor aylardır adamın önüne doğru düzgün yemek yapıp koyamadım
AliAsafCan Benim bebeğim 1 ay 9 günlük kolik bebek. Doğduğu günden beri uykumuz pek yok gece yine uyuyor gündüz zar zor uyutuyorum en fazla 2 kere çoğu zaman 1 kere. Uyanık olunca da durmuyor hep meme istiyor çok bunaldım çok üzülüyorum sesi kısıldı ağlamaktan en yakın zamanda düzene girer inşallah :(
AhsenDuru AliAsafCan benim oğlum koliymiş. 9 yaşında o zamanlar bilmiyordum. Çok zor. Allah kolaylık versin sana. Bu günlerde geçecek. Az sabır
Emiri Zeynepyagmur çok şükür öyle huysuz bi oglum yok bizde 2 ay 10 günlügüz uyku saati gelince zaten gözleri kızarıyor yada aglıyor anlıyorum ki uykuu geldi zaten rutin gibi o saatlerde uyuyor bende kahvaltı mı yapıyorum işim varsa işimi ya maşallah ogluma
Ozgecan3 Zeynepyagmur bnm de asidan sonra rutinim bozuldu kızım gündüz ii uyurdu şimdi daha fazla uyanık ve huzursuz belli süre mutlu ancak sonrası hep kucak istiyor uykuya ağlayarak daliyor o da sallarsam veya kucakta ev işi yemek iki arada derede yapmaya çalışıom ama yarım yamalak ve mükemmel değil malesef
Elaninannesi Zeynepyagmur yorulsun yüzüstü yatırın karın masajı beline yag alt degıstırın bacaklarıyla bısıklet surusu gezdırın artık varlıklara alısması lazım ustunu degıstırın bende de uyma problemı vardı dalmıyordu bırturlu yoruyorum bazen emmeden uyuyo ıkı ay 7 gunluk bı gaz sıkıntım var
Macide61 Zeynepyagmur 2 ay 6 günlük değil gündüz gece 12 ‘e kadar toplasam 1 saat uyuyor 😭😭😭değil iş yapmak , çoğu zAman yemek yemeğe fırsatım olmuyor. 😢 Neyse ki bebeği uyumayan tek benimki değilmiş 👻
Fundaaa Bizde 2 ay 4 gunluguz haftanın 2 gunu sakınse dger gunlerı hep cok huysuz aglıyo uyumuyo sırt ustu yatsa kıyametı koparıyo canı ıstrse agu seslerı cıkartıyo oynuyo