Zeynepyagmur benim bebeğimde 3 gün sonra 2 aylık olacak. Ben oğlumu 1 saat uyanık tutup sonra uyutuyorum. Uyanınca emziryorum gazını çıkartıp altını değiştiriyorum bacanlarına masaj yapıyorum çok seviyor oynaşıyoruz biraz sonra mıkırdanmalar ufaktan ağlanmalar başlıyor genelde 1 saat dolunca oluyor bu belirtiler omuzuma alıyorum pışpışlıyorum 15 dk da gözler kapanıyor benimkinin dalması uzun sürüyor 15 dk da dalsın diye bekliyorum yarım saate uyuyoe yani. İstikrarlı olmak lazım ama bikaç uykusu aksadığında acayip huysuz oluyor felaket 🙈 amma uzun yazmışım kusura bakma ama bir dene ♥️