cagrininannesi Zeyyy dis degil diye dusunuyorum.gece uyanmasi disinda bi huysuzluk uok.kizariklik da yok.
Zeyyy cagrininannesi doymasa gündüz aşırı huysuz olur hep meme ister gündüz nasıl belki de memeye alıştığı için uyaniyo
tgc [bilinmeyen] yaa 8 kilo fazlami bnm kızım 4 ayın da 8 kilo 5.5 aylığa kdr kaç kilo alır acaba normal demişti ebemiz bize
cagrininannesi Fth benim olayim bebegimin biraz daha uzun uymasini istemem.deliksiz uyusun istiyorm.saat basi uyaninca acaba sutu xabuk mi sindiriyo dedim.yoksa mama vermek hic istemiyorum
Ozgecan3 cagrininannesi bne takip eden doktorunuza sorun her bebek farklıdır burda kimseyle kıyas yapmayın derim
tgc cagrininannesi bnm kızım 13 ayına kadar her gece sabaha kadar emerdi sadece alışkanlık emzik almadı mesela beni emzik yapmıştı 😂
Elifnazzzim Zaten kilosu ayina gore gor cok iyi mamaya baslama mama sadece siskinlik yapiyor bu uyanmasi aliskanlik
superboyAliAsaf cagrininannesi canim ayni bizimde oyle 1 hafta sonra 6 aylik olacak gece saat basi kalkiyor
Clover cagrininannesi canım sut yetiyordur ama ord baska bir surum var ya burnu kuruyordur ya da tıkalıdır. Bir de ilk baslarda ben de aynı hatayı yaptım uyanıyor diye hemen meme verme. Sırtına patpat yap shh sesi cıkar cok huzursuzsa kucagına al 2 dk gecmeyecek kadar. O memeden cok seni ozluyor.
tgc [bilinmeyen] evet ablqmiz da kiloluydu doktor anne sütü alıyorsa birşey yapamayız dedi bir yürümeye başladı eridi
snyymn cagrininannesi kilosu gayet iyi yalnız tadımlara başlayın nolcakki şunun şurasında 15 gün kalmış. en azından geceleri verin. sütünüzün yetmedginden dgl bebegin bünyesi istiyo artık. kendinizi üzmeyin yetmese zaten kilosu cok az olur
snyymn [bilinmeyen] benim kızım 2 aylıkken 6600 gramdı. şuan 2 ay 11 günlüktü aylık ortalama 1500-1400 gram alıyo. 3920 dogdu tabi ama doktor maşşallah cok güzel diyo sadece fazla dglmi diye sordum gayet normal dedi
Arven10 cagrininannesi emsin annesi yazıktır sütünüz yaramış demek ki maşallah 🧿 biraz uykusuzluk zor oluyor ama ek gıdaya az kalmış o zaman rahatlarsınız