cagrininannesi
5bucuk aylik oglum.8bucuk kilo.geceleri saat basi uyaniyo.hatta bu gece dahada abartti ..sadece sutumu veriyorum.ek gidaya gecmedim.6.ayi bekliyorum.mama mi vermeliyim
Deletedmom04
cagrininannesi biz 5.5 aylığız ek gıdaya geçtik bol bol da emziriyorum aç olduğunu da hiç düşünmüyor öyle olsa ortalığı yıkar ama gece uyanıyor emmek için dün gece uyanınca sallamayı denedim hafif hafif yatakta pışpışladım uyudu çok emince de kusuyor o yüzden emzirmek istemedim bir deneyin uyanınca ninni söylemeyi hafif hafif sallamayı belki düşündüğünüz gibi değildir aç olduğu için değildir de alışkanlıktır
Zeyyy
cagrininannesi benim kız 6 aylık 7700 kilosu sizin bebiş maşallah tosbik😊 1 aydır bizde saat başı kakıyoruz gunduz uykumuz hic yok meğer dış sıkıntısı imiş yeri azıcık belli oldu ama dış miş yok inşallah biran önce çıkar. Sizdede dis sıkıntısı başlamıştır belki
Ozgecan3
cagrininannesi bne takip eden doktorunuza sorun her bebek farklıdır burda kimseyle kıyas yapmayın derim
tgc
cagrininannesi bnm kızım 13 ayına kadar her gece sabaha kadar emerdi sadece alışkanlık emzik almadı mesela beni emzik yapmıştı 😂
cagrininannesi
[bilinmeyen] kilosu fazla olfugundan artik sütün ona yetmedigini dusunuyorum
Clover
cagrininannesi canım sut yetiyordur ama ord baska bir surum var ya burnu kuruyordur ya da tıkalıdır. Bir de ilk baslarda ben de aynı hatayı yaptım uyanıyor diye hemen meme verme. Sırtına patpat yap shh sesi cıkar cok huzursuzsa kucagına al 2 dk gecmeyecek kadar. O memeden cok seni ozluyor.
[silindi]
[bilinmeyen] persentil tablosunda normal kabul edilen aralıkta kilosu, neden fazla dediniz ki?
cagrininannesi
[silindi] benm doktorumda fazla oldugunu soyledi
[silindi]
[bilinmeyen] sadece meraktan sordum sakin olun :) benim bildigim 97 persentile kadar normal kabul ediliyor o yüzden
Poyraz
Biz 4 aylığız ve 8.300kg doktor normal dedi evet üstünde ama sıkıntı edecek bi durum değil dedi😂
[silindi]
[bilinmeyen] ay evet emoji olmayınca cidden anlasılmıyor 😂 bizim doktorumuz tek basına kilonun kacıncı persentilde oldugunun önemi yok demisti, yani boya da bakmak lazım demisti acaba bu bebegin boyu da 75 persentilin üzerinde midir belki o yüzden kilosu fazla
Deletedmom04
[bilinmeyen] anne sütü alan bebeğin kilosu fazla olunca sorun olmuyor diye biliyorum çünkü bebeğim 5.5 aylık 5 ay kontrolünde 9 kg idi dr özellikle sordum hiç sorun yok gayet normal anne sütü alıyorsa sorun yok dedi oh tombiş tombiş mıncıklıyorum bende 😍☺️🧿
cagrininannesi
Deletedmom04 boyu kac bebeginizin acaba
cagrininannesi
[bilinmeyen] sorucam en yakin zamanda.uyku kalitemiz sifir resmen.bi sorun var ama ne.
cagrininannesi
Deletedmom04 maaleseff onuda denedim.daha da agladi.emzirdim tabi😒
cagrininannesi
[bilinmeyen] bebek buyudukce sut onu doyurmuyo biliyosunuz ben o kisma mi geldim acaba.saat basi uyaniyoruz.bazen daha da sık. Sebebi aclik mi merak ediyroum
[silindi]
[bilinmeyen] benim kızımın kilosu 50, boyu 75 persentildeydi doktor bir sonraki kontrolde bile cok degisir, 1 yasa kadar oturur genetik boy kilo özellikleri demisti. valla neye dikkat edecegimizi sasırdım kaldım boyu ayrı kilosu ayrı 😂 sadece anne sütü alıyor kızım ve gündüz hep memede, biri post acmıs cocuguma mama basladım doymuyor diye acaba dedim benim kızım da mı doymadıgı icin memede sürekli ama kilo alımı da normal. bilemiyorum kafam cok karısık kusura bakmayın icimi döktüm böyle 😂
cagrininannesi
[bilinmeyen] aAllahimm.benimki 97 nin uzeri cikti ya
cagrininannesi
Zeyyy dis degil diye dusunuyorum.gece uyanmasi disinda bi huysuzluk uok.kizariklik da yok.
cagrininannesi
[bilinmeyen] hayir dis degil
Fth
Y şu boy kilo takıntılığını anlamıyorum benim bebeğimde dört aylık kontrolde 8200grdı çevremdekiler sütün yaramıyor hiç kilo almıyor bu bebeğe aç mama ver deyip duruyor lafım size değil yanlış anlamayın ama yazmak istedim bende 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
cagrininannesi
Fth benim olayim bebegimin biraz daha uzun uymasini istemem.deliksiz uyusun istiyorm.saat basi uyaninca acaba sutu xabuk mi sindiriyo dedim.yoksa mama vermek hic istemiyorum
[silindi]
[bilinmeyen] evet oyun halısı var ama henüz tutamıyor oyuncakları, o yüzden 5-10 dakika sonra sıkılıyor. zeka kartları gösteriyorum 5-10 dakika sonra ondan da sıkılıyor. simdi yine biraz daha azaldı memede durma süresi ama bir iki hafta önce neredeyse yapışık ikiz gibiydik 😂 emzik de vermedim biraz da o yüzden emme duygusunu tatmin etmeye çalışıyor benimle herhalde
cagrininannesi
[bilinmeyen] 6.aya gelince gecicem ek gidaya.5 gun sonra degil😊Bana kalsa hep emzireyim ama 1 saatten fazla uyumuyo .gece deliksiz uyuyan bebekler biliyorum ben