Araseymen bizim de 2 /3 aylıkken bazen öyle oluyordu uyuyakaliyordum o da uyanmamış oluyordu öyle saatlerce aç kalmış oluyordu arada böyle olur benim kızımda suan 5 buçuk aylık 11 gibi besledim en fazla 5 saat uyuyor o mamayla ¾ gibi mutlaka kalkıp beslenmek istiyor. Kilo alımı da aylık iyiyse kendini üzme ne olabilir sen uyumadan son bi kez besleyebilirsin icin rahat eder