Kızlar bebeğim yarın 6 aylık olacak ben 6 gündür gece beslenmesini 1 e indirmeye çalışıyorum akşam 8-9 gibi mama verip uyutuyorum gece 4 de tekrar besliyorum bazen oluyorki hiç uyanmıyor 3 e 4 e kadar bazen 12 1 gibi ağlıyor emziğini veriyorum acaba bebeğimi aç aç mı yatırıyorum mama versemmi ki ama ek gıda alıyor artık yavaş yavaş en azından gece 1 kere beslense yeter diye düşünüyorum kendimide suçlu hissediyorum bazen içim içimi yiyor.