YDE TalentedMom bizim gittğimiz hastane yapıyor. Dışarıdaki fiyata satıyor bize. Doktorumuzda aşısını yapıyor en azından içimiz rahat oluyor. Ama sanırım eczaneden alıp sağlık ocağına vurduran da varmış.
gokdeniz20 TalentedMom Merhaba 3.ayda nimenrix 1.doz 4.ayda bexsero 1.doz 5.ayimizda 2.doz nimenrix olduk 6.ay sonunda bexero 2.dozumuzu olucaz sonra 1. Yasimizda 3.dozlarimizi olacağız biticek :) biraz karisik oldu. Bexero bizde cok ates yapti ama
Ates_mami TalentedMom 3 yaşında 2 bexero 1 nimenrix olarak toplam 3 doz yapılıyor. 1 ay arayla yapılıyor. Şuan son dozu kaldı. 395 de ücreti.