Merhaba. Bizim 2 aylık oldu bebeğimiz çok az kaldı sarılığı. 16.9 a kadar cıktı. 17de fototerapi alıyor zaten. Bizimkini de aldılar. Bi gece aldık. Ertesi gün 10a düştü. Ama sonrasında yine yükseldi. 16ya kadar. Takip edildi sürekli. Bir sürü metabolik testlere kadar yapıldı. Şükür bişey cıkmadı gececek dedi doktor. Sonra birden bire çocuk beyazlayıverdi. Bi kaç gün içinde oldu hem de. Hiç geçmicek sanmıştım. Mucize gibi geldi. Geçiyor er geç. Sadece takip edin. Biz en son 9.2 gördük. Doktor artık gelmeyin. Gözlemleyin dedi. Arttıgını görüyorsanız mutlaka gidin doktorA.